Щоб гідно жити в сучасному суспільстві, особистість повинна бути
компетентною в різних сферах діяльності. Школа має допомогти учням в оволодінні
технологіями життєтворчості, створити умови для розкриття потенціалу
самопізнання, самооцінки, саморегуляції та самореалізації, інтеграції в
соціокультурний простір.
Досягнення особистістю
життєвого успіху в сучасних суспільних умовах можливо лише за її соціальної
активності, самореалізації, життєвої компетентності.
Компетентнісний підхід в
освіті – це відповідь на вимоги часу. Динамічні зміни життя, постійне оновлення
інформації зумовлюють потребу в членах суспільства, фахівцях, які здатні
оперативно адаптуватися, навчатися протягом життя, неперервно розвиватися.
Підготовка компетентного
випускника - це реалізація високої
гуманістичної місії середньої освіти. Адже школа – це не лише місце, де здобувають знання, уміння й
навички, тобто освіту. У школі розвивається та примножується життєвий потенціал
особистості, її життєва компетентність.
Ці проблеми були ключовими для учасників обласного семінару - творчого звіту "Формування соціальних і комунікативних компетентностей учнів через систему проектної діяльності", який відбувся 15 листопада. Більш детально із матеріалами семінару можна ознайомитись на нашому сайті у розділі "Експериментальна діяльність"
|