Block title
Меню сайту
Новини освіти
Погода
Block content Міні-чат
Архів записів
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Шкільна газетаПроект «Медіа-клуб». Мета проекту: формувати комунікативні та соціальні компетентності учнів, виховувати активну життєву позицію школярів; допомагати у набутті молодим поколінням соціального досвіду; виховувати моральну здорову, духовно багату, різнобічно розвинену людину. Актуальність проекту. В сучасних умовах ідеї виховання соціально активної, громадянської свідомої особистості стають дедалі більш популярними. Цей проект – складова процесу формування соціальних та комунікативних компетентностей учнів. Проект розвиває творчу і соціальну активність, дозволяє отримати досвід колективної та індивідуальної роботи, формують позитивне сприйняття життя. Розвиток письмової мови під час роботи над виданням шкільної газети благодійно впливає на структурність мислення учнів, розвиток логіки, цілепокладання. Розвиваються комунікативні навички школярів і навички спілкування з однолітками, вчителями, іншими особами. Завдання: - розвиток вміння працювати з друкованими матеріалами та періодикою, з додатковими матеріалами (словниками, спеціалізованою літературою, енциклопедіями); - розвиток громадянської грамотності, критичного мислення; - вивчення особливостей, взаємодії та відповідності жанру і стилю мовлення чи письма; - розвиток навичок соціального спілкування; - вивчення основ журналістики; - освоєння комп’ютерних програм, ознайомлення з медіа-технікою (фотоапаратом, диктофоном, магнітофоном); - розвиток вміння співпрацювати в колективі. - засвоєння норм та правил ведення природної комунікації – діалогу, суперечки, переговорів; Форми роботи: Очікувані результати. Довгострокові: в результаті інтеграції в медіа-простір діти проймаються проблемами суспільного життя та взаємовідносин у колективі, покращують комунікативні якості, грамотність, обізнаність у законах сучасного суспільства, удосконалюють компетентність у сфері діяльності груп за інтересами. Така діяльність сприяє формуванню громадянської свідомості учнів, членів шкільного медіа-центру. Структура проекту: шкільний «Медіа-клуб» працює за трьома напрямками: формування активної життєвої позиції, пропаганда здорового способу життя, розвиток екологічної свідомості. І. Активна життєва позиція. Форми роботи: проведення різноманітних тренінгів та занять із членами клубу із подальшою спробою себе як тренера під час проведення тренінгів в молодших класах чи в іншій школі; розробка та впровадження акцій та заходів, спрямованих на підвищення громадянської самосвідомості як в рамках школи, так і міста. ІІ. Здоровий спосіб життя. Форми роботи: активна співпраця з шкільним волонтерським загоном та агітбригадою «Нова сила»; створення відеороликів, які пропагують здоровий спосіб життя, а також написання газетних статей; проведення тематичних класних часів. ІІІ. Екологічна свідомість. Форми роботи: розробка буклетів та плакатів, які пропагують захист довкілля/навколишнього середовища; активна участь у створенні екологічної агітбригади: пошук матеріалів для відеороликів, презентацій та тематичних заходів Шкільна газета «Горячая десятка»» Форми роботи: проведення занять і тренінгів з журналістики; випуск газети; організація навчання для членів редакції та юних журналістів. Фінансове забезпечення проекту: Волонтер Корпусу Мира, Хейли Спенсер, яка працює в нашій школі, розробила проект, на реалізацію якого школа отримала гранд. Результати: |