Субота, 27.04.2024, 05:35 


Ви увійшли як Гість | Група "Гости"
Block title
Меню сайту
Наші друзі
Новини освіти
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Шкільна газета

Проект «Медіа-клуб».

Мета проекту: формувати комунікативні та соціальні компетентності учнів, виховувати активну життєву позицію школярів; допомагати у набутті молодим поколінням соціального досвіду; виховувати моральну здорову, духовно багату, різнобічно розвинену людину.

Актуальність проекту. В сучасних умовах ідеї виховання соціально активної, громадянської свідомої особистості стають дедалі більш популярними. Цей проект – складова процесу формування соціальних та комунікативних компетентностей учнів. Проект розвиває творчу і соціальну активність, дозволяє отримати досвід колективної та індивідуальної роботи, формують позитивне сприйняття життя. Розвиток письмової мови під час роботи над виданням шкільної газети благодійно впливає на структурність мислення учнів, розвиток логіки, цілепокладання. Розвиваються комунікативні навички школярів і навички спілкування з однолітками, вчителями, іншими особами.

Завдання:

- розвиток вміння працювати з друкованими матеріалами та періодикою, з додатковими матеріалами (словниками, спеціалізованою літературою, енциклопедіями);

- розвиток громадянської грамотності, критичного мислення;

- вивчення особливостей, взаємодії та відповідності жанру і стилю мовлення чи письма;

- розвиток навичок соціального спілкування;

- вивчення основ журналістики;

- освоєння комп’ютерних програм, ознайомлення з медіа-технікою (фотоапаратом, диктофоном, магнітофоном);

- розвиток вміння співпрацювати в колективі.

- засвоєння норм та правил ведення природної комунікації

– діалогу, суперечки, переговорів;

Форми роботи:
- проведення психологічних тренінгів, семінарів;
- робота агітбригади за різними напрямками;
- робота волонтерського загону «Нова сила»;
- проведення шкільних та міських акцій;
- розробка плакатів, буклетів, газетних статей, відеороликів та ін.
Таким чином формується комунікативна та соціальна компетентності, що є метою шкільного експерименту.

Очікувані результати.
Короткострокові:
активна участь дітей у шкільному та громадському житті із застосуванням результатів роботи.

Довгострокові: в результаті інтеграції в медіа-простір діти проймаються проблемами суспільного життя та взаємовідносин у колективі, покращують комунікативні якості, грамотність, обізнаність у законах сучасного суспільства, удосконалюють компетентність у сфері діяльності груп за інтересами. Така діяльність сприяє формуванню громадянської свідомості учнів, членів шкільного медіа-центру.

Структура проекту: шкільний «Медіа-клуб» працює за трьома напрямками: формування активної життєвої позиції, пропаганда здорового способу життя, розвиток екологічної свідомості.

І. Активна життєва позиція.
Мета:
інтеграція демократичних цінностей у кожний аспект шкільного життя; виховання громадянина сучасного суспільства та його підготовка до життя та діяльності в демократичному суспільстві.

Форми роботи: проведення різноманітних тренінгів та занять із членами клубу із подальшою спробою себе як тренера під час проведення тренінгів в молодших класах чи в іншій школі; розробка та впровадження акцій та заходів, спрямованих на підвищення громадянської самосвідомості як в рамках школи, так і міста.

ІІ. Здоровий спосіб життя.
Мета:
формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя в підлітків; виховання гармонійно розвинених, фізично загартованих, психологічно стійких громадян України.

Форми роботи: активна співпраця з шкільним волонтерським загоном та агітбригадою «Нова сила»; створення відеороликів, які пропагують здоровий спосіб життя, а також написання газетних статей; проведення тематичних класних часів.

ІІІ. Екологічна свідомість.
Мета:
сприяння усвідомлення учнями проблем захисту довкілля, формування екологічної свідомості серед учнів

Форми роботи: розробка буклетів та плакатів, які пропагують захист довкілля/навколишнього середовища; активна участь у створенні екологічної агітбригади: пошук матеріалів для відеороликів, презентацій та тематичних заходів

Шкільна газета «Горячая десятка»»
Мета: забезпечення права дитини на вільне висловлювання шляхом створення шкільної газети; активізувати молодь у громадянській журналістиці; розвивати навички планування та роботи в команді; розширити знання молоді з громадянської освіти; розвивати творчі здібності та вміння викладати свої думки в письмовій формі.

Форми роботи: проведення занять і тренінгів з журналістики; випуск газети; організація навчання для членів редакції та юних журналістів.

Фінансове забезпечення проекту: Волонтер Корпусу Мира, Хейли Спенсер, яка працює в нашій школі, розробила проект, на реалізацію якого школа отримала гранд.

Результати:
- регулярний випуск шкільної газети «Горячая десятка», яка ставала переможцем обласного фестивалю дитячої преси «Золотий диктофон» у різних номінаціях 2009, 2010, 2011 років;
- випуск стіннівок, буклетів соціальної спрямованості: пропаганда здорового способу життя, значення діяльності Червоного Хреста, до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, «Запитай мене що таке 527?», «Батькам про наркотики» ;
- проведення акцій шкільного та міського масштабу: «Цигарку в обмін на цукерку», «Я обираю життя» (міський захід присвячений Всесвітньому дню боротьби зі СНІДом), «Запитай мене, що таке 527?» (міський захід спрямований на попередження торгівлі людьми);
- проведення психологічних тренінгів, класних годин: «Здоров’я та здоровий спосіб життя», «Екологічні бесіди», «Я - лідер», «Ми обираємо життя» тощо;
- агітбригада «Нова сила» ставала неодноразовим призером обласного конкурсу агітбригад з екології, пропаганди здорового способу життя, правил дорожнього руху тощо.