Неділя, 21.07.2019, 21:42 


Ви увійшли як Гість | Група "Гости"
Block title
Меню сайту
Наші друзі
Новини освіти
Календар
Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Погода
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Труднощі в п’ятикласників

Не всі п'ятикласники навіть із високим рівнем психологічної готовності можуть успішно впоратися із труднощами в навчанні й спілкуванні внутрішніми психологічними проблемами. Що вже говорити про тих учнів, у яких були проблеми в початковій школі.

 

В період адаптації важливо:

-          забезпечити ди­тині спокійну, лагідну обстановку;

-          чіткий режим;

-          зробити так, щоб п’ятиклас­ник постійно відчував підтримку і допомогу з боку вчителів та батьків.

 

При занадто тривалому процесі адаптації, а також за наявності окремих функціональних відхилень необхідно звернутися до шкільного психолога.

Причини, що утруднюють адаптацію дітей до середньої школи належать:

-          не­узгодженість, навіть суперечливість ви­мог різних педагогів, що нерідко істотно ускладнює життя школяра. Школяр опиняється в ситуації множинності вимог і, якщо він навчиться враховувати ці вимоги, співвідносити їх, долати пов’яза­ні із цим труднощі, то опанує вміння, не­обхідні для дорослого життя;

-          необхідність на кожному уроці присто­совуватися до своєрідного темпу, особли­востей мови, стилю викладання кожно­го вчителя.Необхідно, щобшколярі правильно ро­зуміливживанівчителемтерміни, щозу­стрічаються в текстах підручників. Зараз багатоспеціальнихшкільнихсловників, тому необхіднонавчитидітей ними користуватися. Важливороз’яснити, щонеповне, неточнерозумінняслівнерід­колежитьвосновінерозумінняшкільногоматеріалу;

-          певна деіндивідуаліза­ція, знеособлювання підходу педагога до школяра.

Успішність самореалізації підлітків тісно пов’язана із мікрокліматом в учнівському  колективі.Важливо, щобвчителі-предметники створювалиситуації, які б дозволяли учневі:

-          проявлятиініціативу,

-          мати право на помилку, на власну думку,

-          брати участь у спільнійдіяльності,

-          працювати в умовахальтернативи, вибору,

-          створюватидемократичну, неавторитарну атмосферунавчання.