Block title
Меню сайту
Новини освіти
Погода
Block content Міні-чат
Архів записів
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Труднощі в п’ятикласниківНе всі п'ятикласники навіть із високим рівнем психологічної готовності можуть успішно впоратися із труднощами в навчанні й спілкуванні внутрішніми психологічними проблемами. Що вже говорити про тих учнів, у яких були проблеми в початковій школі.
В період адаптації важливо: -
забезпечити дитині спокійну,
лагідну обстановку; - чіткий режим; - зробити так, щоб п’ятикласник постійно відчував підтримку і допомогу з боку вчителів та батьків.
При занадто тривалому процесі адаптації, а також за наявності окремих функціональних відхилень необхідно звернутися до шкільного психолога. Причини, що
утруднюють адаптацію дітей до середньої школи належать: -
неузгодженість,
навіть суперечливість вимог різних педагогів, що нерідко істотно
ускладнює життя школяра. Школяр опиняється в ситуації множинності вимог і, якщо
він навчиться враховувати ці вимоги, співвідносити їх, долати пов’язані із цим
труднощі, то опанує вміння, необхідні для дорослого життя; -
необхідність на
кожному уроці пристосовуватися до своєрідного темпу, особливостей мови, стилю
викладання кожного вчителя.Необхідно,
щобшколярі правильно розуміливживанівчителемтерміни, щозустрічаються в
текстах підручників. Зараз багатоспеціальнихшкільнихсловників, тому
необхіднонавчитидітей ними користуватися. Важливороз’яснити, щонеповне,
неточнерозумінняслівнерідколежитьвосновінерозумінняшкільногоматеріалу; -
певна
деіндивідуалізація, знеособлювання
підходу педагога до школяра. Успішність самореалізації підлітків тісно пов’язана із мікрокліматом в учнівському колективі.Важливо, щобвчителі-предметники
створювалиситуації, які б дозволяли учневі: -
проявлятиініціативу, - мати право на помилку, на власну думку, - брати участь у спільнійдіяльності, - працювати в умовахальтернативи, вибору, - створюватидемократичну, неавторитарну атмосферунавчання. |